به گزارش سازمان جهادکشاورزی فارس برداشت ميوه از باغات مركبات شهرستان فسا همچنان ادامه دارد.مهندس عطارزاده مسؤل واحد باغباني مديريت جهاد كشاورزي با اعلام اين خبر افزود اين شهرستان داراي 7000 هكتار انواع محصولات باغي كه از اين سطح بيش از 4000 هكتار مركبات بارور و غير بارور مي باشد كه عمده آن را پرتقال و نارنگي تشكيل مي دهد. وي در ادامه گفت در سال جاري به دليل كاهش نزولات جوي و كاهش آبهاي زير زميني عملكرد باغات مذكور كاهش يافته و پيش بيني مي گردد 60000 تن انواع محصولات از اين باغات برداشت گردد.