جلسه هماهنگي وصول مطالبات دستگاه هاي اجرايي شهرستان فسا، به رياست همتي بوشهري فرماندار و با حضور اعضاء، برگزار شد. در اين جلسه، ابتدا فرماندارفسا با بيان اينکه بحث وصول  مطالبات، بحثي مهم  و اساسي است، از اداره هاي ذيربط خواست تا با عمل کردن به بخشنامه ها و دستورالعمل ها در زمينه پرداخت به موقع  مطالبات اقدام نمايند؛ چرا که پرداخت به موقع اين مطالبات، اثر مثبتي در روند اقتصادي جامعه به ويژه بحث هدفمندسازي يارانه ها خواهد داشت.
در ادامه اعضاي حاضر به بيان پيشنهادهاي خود پرداختند که مواردي نيز به تصويب رسيد.